Anirem a dibuixar al Parc de Vallparadís.
És Festa Major de Terrassa i allà hi fan jocs infantils i altres activitats. Al menys esterem fresquets a l’ombre dels arbres.
El lloc de trobada és el Plà de Cal Guardiola, és una zona del propi parc. Està una mica més amunt de les escultures d’hipopòtams, i a sota del Museu Tèxtil. Fins aviat!
