
Bon dia! Tornem aquest diumenge després de diumenges de rams i pasques florides!!
Ens veurem aquest diumenge al final de la platja Sant Sebastià per dibuixar l’ermita del mateix nom!, ganes de tornar a donar color al poble!! Ens veurem diumenge!!

Bon dia! Tornem aquest diumenge després de diumenges de rams i pasques florides!!
Ens veurem aquest diumenge al final de la platja Sant Sebastià per dibuixar l’ermita del mateix nom!, ganes de tornar a donar color al poble!! Ens veurem diumenge!!