Diem a les 9 pq encara que han fet més aparcaments, a Rupit es una mica complicat d’aparcar
S’ha de deixar el cotxe a l’entrada del poble, I ara hi han fet més aparcaments
Diem a les 9 pq encara que han fet més aparcaments, a Rupit es una mica complicat d’aparcar
S’ha de deixar el cotxe a l’entrada del poble, I ara hi han fet més aparcaments