Bona tarda a tothom, ja tenim convocatòria per la trobada del mes d’octubre, dibuixarem l’edifici de la Patronal, que te bona perspectiva i multitud de detalls característics, així doncs no podeu faltar, ens trobarem allà !!
Bona tarda a tothom, ja tenim convocatòria per la trobada del mes d’octubre, dibuixarem l’edifici de la Patronal, que te bona perspectiva i multitud de detalls característics, així doncs no podeu faltar, ens trobarem allà !!