Bona tarda.
Propera trobada: Esplugues de Llobregat, la gent del museu ens obrirà el recinte de «La Rajoleta» per a poder dibuixar els forns per fora.
Ens veiem!
Bona tarda.
Propera trobada: Esplugues de Llobregat, la gent del museu ens obrirà el recinte de «La Rajoleta» per a poder dibuixar els forns per fora.
Ens veiem!